Po co mi strona www, skoro mam fanpage?

Bardzo dużo firm wykorzystuje fanpage na Facebooku jako zamiennik prawdziwej strony internetowej. W niektórych sytuacjach to może się sprawdzić, zwłaszcza gdy biznes jest mały i ogranicza się do lokalnej działalności. W większości przypadków jednak firmowa strona internetowa to konieczność. Fanpage nadaje się do bieżącej komunikacji z klientami, do przypominania im o swojej marce, do budowania jej świadomości. Strona internetowa to natomiast miejsce, w którym każdy może na spokojnie dowiedzieć się o nas wszystkiego, co tworzy nas biznes. To miejsce, by opisać osoby, które go tworzą, miejsce do zaprezentowania swojej oferty i cennika, przestrzeń do opowiedzenia o swojej firmie. To coraz częściej również blog z poradami, które mogą przydać się klientowi, ale i platforma służąca do sprzedaży naszych produktów.

Nie ma Cię online — nie istniejesz.

To dość brutalne, choć prawdziwe hasło od wielu lat krąży po sieci. I trudno się z nim nie zgodzić. Dotyczy to szczególnie firm. Jedna z podstawowych zasad marketingu mówi o tym, żeby wiedzieć, gdzie znajduje się nasza grupa docelowa i ogłaszać się właśnie tam. Cóż, niemal każda grupa docelowa jest teraz w internecie, dlatego własną stronę internetową należy potraktować jako wirtualną wizytówkę. Z pomocą przychodzi moje wieloletnie doświadczenie, w którym do perfekcji opanowanełem tworzenie stron internetowych. Ostrołęka, Łomża, Białystok, Zakopane czy Zielona Góra – bez względu na to skąd jesteś, możesz skorzystać z moich usług, nawet bez konieczności spotykania się na żywo.

strona internetowa versus fanpage

Wśród jakich stron internetowych można wybierać?

Możliwości jest sporo. Strona stronie nierówna, dlatego tak ważne jest, by dopasować rodzaj strony do oczekiwań i potrzeb danego klienta i jego biznesu. I tak można wyróżnić kilka konkretnych kategorii stron, choć oczywiście nie jest to sztywny podział. Jeden rodzaj może łączyć się z drugim lub mieć cechy innego.

• strony typu OnePage (jedna strona, bez zakładek);
• strony typu MultiPage (rozbudowana, z kilkoma zakładkami);
• strony wizytówkowe (idealne dla freelancerów, przedstawicieli wolnych zawodów, mogą mieć formę portfolio);
• strony firmowe;
• serwisy internetowe (np. informacyjne);
• portale internetowe;
strony ze sklepem internetowym (dla kilku lub dla wielu przedmiotów);
• blogi (alternatywa dla popularnych platform dla blogerów, które nie dają tyle możliwości co własna strona).

Dobra wiadomość jest taka, że im prostsza ma być dana strona internetowa, tym szybciej powstaje i tym mniej kosztuje. Fakt ten docenią z pewnością właściciele raczkujących biznesów.

Zapoznaj się z moją ofertą.

5/5 - (12)