Strony internetowe dla firm

Strony internetowe dla firm stanowią ich wizytówkę. To właśnie one wywierają na odbiorcy pierwsze wrażenie i decydują o tym, czy nadal na niej pozostaje. Jeżeli witryna jest profesjonalnie przygotowana, to szanse na to, że klient skorzysta z oferty.
Jak przebiega projektowanie stron internetowych dla firm? Wszystko wyjaśni się po przeczytaniu tego tekstu!

Czym charakteryzuje się strona internetowa dla firm?

Podczas projektowania stron internetowych dla firm zawsze trzeba mieć na uwadze to, do jakiej grupy odbiorców mają trafić. Na tej podstawie można ustalić, jakie aktualnie panują trendy i czym z całą pewnością da się przekonać użytkowników. Jednak najważniejsze jest to, aby nasza witryna była przejrzysta, intuicyjna i zawierała wartościowe treści. Dziś każdy ceni swój własny czas i nie chce tracić go na bezsensowne doszukiwanie się odpowiedzi na zadane pytanie, czy kontaktu do firmy. Dlatego na stronie WWW wszystko musi mieć swoje miejsce i znajdować się w zasięgu wzroku odbiorcy. Mówi się, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze i w przypadku witryn sprawdza się doskonale. Odwiedzający na początku koncentruje się nad prezentacją, czyli górną częścią strony, a dopiero potem na tekście. Dość często popełnianym błędem jest to, że w trakcie projektowania stron internetowych dla firm wykorzystywane są gotowe szablony. Dla potencjalnego klienta jest to jednoznaczne z brakiem zaangażowania i kreatywności oraz powierzchownym działaniem. Taka witryna powinna pokazywać przedsiębiorstwo jak najlepiej, a to możliwe jest jedynie wtedy, gdy jej projekt przygotuje profesjonalista. Co ciekawe, jeśli użytkownik pozostanie na stronie więcej niż 3 sekundy, jest już powodem do dumy, ponieważ można zyskać pewność, że czymś się zainteresował i nie zrezygnował od razu z przeglądania.

Grafika na strony internetowe dla firm

Na stronie internetowej dla firm nie może również zabraknąć wysokiej jakości grafiki, która będzie przyciągać wzrok odbiorców. Obrazy i zdjęcia powinny być na tyle zachęcające, aby zapoznać się także z treścią. Podobnie jak w przypadku samej witryny niewskazane jest powielanie czyichś pomysłów, ponieważ zostanie to po prostu źle odebrane. Kluczowe znaczenie mają skojarzenia. Im bardziej ciepłe i pozytywny będą, tym lepiej. Oczywiście nie chodzi o to, aby na każdej podstronie wklejać zdjęcia słodkich kotków lub piesków. Grafika bezwzględnie musi nawiązywać do działalności firmy. W związku z tym inspiracji znacznie korzystniej jest szukać w jej otoczeniu lub skorzystać z licencjonowanych fotografii, które świetnie zastąpią darmowe zdjęcia, pochodzące z Internetu.

Wartościowe treści na stronę internetową dla firmy

Content, czyli treść to kolejny ważny element, jeśli chodzi o projektowanie stron internetowych dla firm. Potencjalny klient klika odnośnik, kiedy chce uzyskać odpowiedź na nurtujące go pytanie lub znaleźć konkretny produkt, ale z całą pewnością nie odczuwa potrzeby przebijania się przez bloki tekstu, aby do nich dotrzeć. Badania pokazują, że większość użytkowników w pierwszej kolejności kieruje swój wzrok na nagłówki, co potwierdza fakt, że muszą one być chwytliwe i zachęcające do dalszego zapoznania się z treścią. Z kolei ona powinna być sformatowana, czyli zawierać wytłuszczenia podkreślające najistotniejsze informacja oraz wypunktowania, gdy jest to możliwe. Warto pamiętać, że teksty na stronie internetowej dla firm są oceniane nie tylko przez odbiorców, ale też roboty wyszukiwarki. Nieunikalne, pozbawione słów kluczowych i rzetelnych informacji, skutecznie doprowadzi do tego, że witryna znajdzie się nisko w wynikach wyszukiwania. Nie można przecież zaprzeczyć, że użytkownicy najchętniej wybierają strony znajdujące się na wysokich pozycjach, bo jest to dla nich równoznaczne z najlepszą jakością.

Projektowanie stron dla firm – przykładowe realizacje

Responsywność stron internetowych dla firm

Responsywna strona internetowa dla firm to taka, którą można otworzyć i przeglądać na każdym urządzeniu mobilnym bez konieczności zmieniania rozmiarów ekranu. Dziś witryny przeglądane są na telefonach, tabletach i komputerach w różnych miejsca. Niezależnie od tego, czy odbiorca czeka w kolejce u lekarza, jedzie komunikacją miejską, czy ma akurat przerwę w pracy. Niegdyś przygotowywano projekt strony, dopasowując jej parametry do wybranego urządzenia. Jednak miało to negatywny wpływ na ocenę robotów wyszukiwarki. Dlatego teraz profesjonaliści wykorzystują Responsive Web Design (RWD), czyli technikę projektowania strony internetowej dla firm w taki sposób, aby witryna automatycznie dostosowywała się do konkretnego ekranu. W tym celu najpierw musi zostać stworzony kod CSS według zasad Queries. Na skutek takiego działania jeden adres URL kieruje do strony mobilnej i desktopowej i znajduje się ona w naturalnych wynikach wyszukiwania. Ponadto roboty lepiej ją oceniają.

Masz firmę i szukasz wykonawcy?
Skontaktuj się, a z pewnością spełnię Twoje oczekiwania!

Zamów stronę dla firmy

rafał wysocki strony internetowe ostroleka

Strony internetowe dla firm - Cennik

Przygotowałem ofertę w formie pakietów dla szybkiego zobrazowania, co zawiera każda ze stron. Każda strona www jest projektowana indywidualnie. W zależności od Twoich potrzeb mogę przygotować indywidualną wycenę, przejdź tutaj i wyślij zapytanie.
Wizytówka

strona One Page

od

1799

brak podstron / One Page
indywidualny projekt
formularz kontaktowy
galeria zdjęć
mapa google
integracja z social media
certyfikat SSL
informacja cookies i RODO
gwarancja
Standard

dla małych firm

od

3199

do 8 podstron / Multi Page
indywidualny projekt
formularz kontaktowy
galeria zdjęć
mapa google
blog / aktualności
wysokiej jakości zdjęcia z bezpłatnego banku zdjęć
integracja z social media
certyfikat SSL
informacja cookies i RODO
gwarancja
Plus

optymalny dla firmy

od

3799

zł 

do 15 podstron / Multi Page
indywidualny projekt
formularz kontaktowy
galeria zdjęć
mapa google
blog / aktualności
wysokiej jakości zdjęcia z bezpłatnego banku zdjęć
dodanie Google Firma, Maps
podstawowe SEO
integracja z social media
certyfikat SSL
informacja cookies i RODO
gwarancja
Premium

idealny dla biznesu

od

5099

do 30 podstron / Multi Page
indywidualny projekt
formularz kontaktowy
galeria zdjęć
mapa google
blog / aktualności
wysokiej jakości zdjęcia z bezpłatnego banku zdjęć
dodanie Google Firma, Maps
rozszerzone SEO
integracja z social media
certyfikat SSL
informacja cookies i RODO
gwarancja
Tworzenie stron internetowych WordPress
Sklepy WooCommerc
Projektowanie stron Bootsrap
tworzenie stron internetowych wordpress

Strony internetowe dla firm - Opinie klientów

5/5 z 35 opinii Google
5/5

Sprawdź więcej opinii moich klientów – opinie w Google.

Strony internetowe dla firm - FAQ.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na temat tworzenia stron internetowych dla firm.

Cena za wykonanie strony firmowej to koszt między 1099 zł a 3499 zł. Optymalnym wyborem dla średniej firmy będzie pakiet Plus za 2699 zł z możliwością wykorzystania do indywidualnie zaprojektowanych 10 podstron.

Strony internetowe dla firm tworzone są od 5 do 28 dni w zależności od wybranego pakietu. Ostateczny termin podaję po dostarczeniu potrzebnych materiałów.

Firmowa strona jest wykonywana od A do Z. Jeśli nie posiadasz żadnych materiałów, przygotuje je dla Twojej firmy. Logo, treść na konkretne podstrony, informacje o firmie i usługach. Zakup domeny, serwera i zainstalowanie na nim gotowej strony.

Tak, jak najbardziej. Wykonana firmowa strona, będzie poprawnie wyświetlać się na wszystkich urządzeniach tj. telefony, tablety czy komputery desktopowe. 

Miesięczny abonament wynosi 80 zł brutto. W ramach abonamentu otrzymasz:

  • Aktualizacje WordPress i wtyczek – 1 raz w miesiącu
  • Kopie zapasowe – 1 raz w miesiącu
  • Bezpieczeństwo WordPress
  • Prace programistyczne, graficzne, wprowadzanie treści – 1 godzina miesięcznie

 

Dowiedz się więcej na temat opieki nad stroną.

5/5 - (79)