Liczne podstrony kierujące do strony głównej i innych podstron – tak w skrócie opisać można specyfikę WWW w typie Multi Page. Użyteczne jest tu menu, dzięki któremu buduje się hierarchię innych podstron.
Do zalet stron Multi Page należy przede wszystkim możliwość doskonałego rozbudowania treści. W tym przypadku krótki tekst promocyjny nie wystarczy. Przeciwnie, każda dodatkowa podstrona to szansa na szeroką prezentację treści pod postacią tekstów, grafik czy materiałów wideo.
Strony Multi Page bardzo łatwo też rozbudowywać, chociażby z czasem stosując rozwijane menu. Strona jest skalowana, co oznacza, że właściwie nic nie ogranicza nas w tworzeniu kolejnych treści.
Łatwe pozycjonowanie to kolejna zaleta Multi Page: dużo treści, większa liczba fraz kluczowych, naturalne ich rozlokowanie na stronie – to wszystko skutecznie wpływa na pozycję w Google.
Wśród wad stron typu Multi Page trzeba pamiętać przede wszystkim o:
Projekt strony Multi Page dedykowany jest dla firm lub osób, które chcą umieścić dużo rozbudowanej treści. W przygotowanych pakietach otrzymasz wszystkie najważniejsze komponenty. Roczna gwarancja oraz nielimitowane poprawki do zadowalającego efektu końcowego.
dla małych firm
zł brutto
optymalny dla firmy
zł brutto
idealny dla biznesu
zł brutto
Wszystko zależy od charakteru branży, specjalnych potrzeb oraz konkretnych treści, które chcemy zamieścić na WWW. Strony One Page oparte tylko o stronę główną są proste, a treści czytelne, ale też bardziej zdawkowe. To doskonała forma do tworzenia wizytówek dla firm i osób, które próbują stworzyć swoje profesjonalne miejsce w sieci. Trudniej jednak tutaj o skuteczne pozycjonowanie na wiele fraz kluczowych, co z kolei może mieć bardzo duże znaczenie w przypadku wzmożonej konkurencji na rynku.